onze professionals staan
voor duurzame participaties

EYK Tree B.V. participeert in verschillende bedrijven en binnen verschillende branches. Graag vertellen we hier meer over. Op deze pagina vind je een actueel overzicht van de participaties van EYK Tree B.V. met een toelichting van de activiteiten van het bedrijf.

Wil je meer weten over een van de bedrijven, klik dan op het logo en lees verder op de website van het bedrijf.

EYK Tree Support biedt professionele ondersteuning, facilitaire en financiële diensten aan alle participaties die aangesloten zijn bij EYK Tree B.V.

EYK Tree Support doet echter meer! De eigen mensen van EYK Tree Support of de aangesloten partners bieden fullservice support voor jouw bedrijf. Zoals bijvoorbeeld vastgoedonderhoud, in combinatie met Babylon Daken. Maar ook het geven van advies over de financiële administratie behoort tot de mogelijkheden. Hetzij inhouse, hetzij op afstand, in de vorm van een tijdelijk project (opdracht) of door middel van een langdurige dienstverlening.

Onder de naam EYK Tree Advisory bieden wij adviesdiensten aan voor de ondernemer. Vanuit de jarenlange ervaring en kennis die aanwezig is binnen onze bedrijven, ondersteunen wij regelmatig andere ondernemers.

Binnen de EYK Tree groep zijn experts aanwezig op vele vlakken. Zo bieden we ondernemers algemeen advies, fiscaal advies, overnameadvies en afhandeling bij overlijden van de ondernemer. Verder hebben we een franchisespecialist met ervaring in advisering van de franchisenemer tot de ontwikkeling van een franchiseconcept.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Wij helpen je graag.

Op 1 mei 2019 is Babylon Daken opgericht, geïnspireerd door de hangende tuinen van Babylon, met als doel onbenutte daken om te toveren tot een dak met meerwaarde. Wij zijn een vrij jong, maar zeer ambitieus en specialistisch bedrijf. Onze werknemers hebben ruime ervaring op het gebied van verduurzaming, vergroening en aanleg van daken. Wat ons bedrijf uniek maakt is dat wij op elk onderdeel van het dak specialisten hebben: een nieuw dak, dakrenovatie en het verduurzamen van het dak.

Verder ontzorgen wij de klant volledig, dit doen we door zowel ontwerp, levering, montage en onderhoud voor je uit te voeren. Hierdoor heb je slechts contact met één partij voor je dak, dat is wel zo gemakkelijk! Onze ambitie is om zoveel mogelijk daken terug te geven aan de natuur.

Want zeg nou eerlijk, is het niet zonde dat miljoenen daken in Nederland nog onbenut zijn?

Vanuit onze jarenlange ervaring in de accountancy proberen wij altijd in structurele oplossingen te denken. JURR is gespecialiseerd in zowel de uitvoering van de administratie, als in het geven van belastingadvies voor het MKB.  Als onze klant iets vraagt zullen wij altijd kijken of zaken nog slimmer en efficiënter geregeld kunnen worden. Naast deze vooral praktische oplossingen, richten wij ons ook op de mens achter de onderneming. Wij proberen de klant zoveel mogelijk te ontlasten van allerlei financiële zaken die hem of haar afleiden.

Een groot voordeel van JURR is dat alles digitaal is, je bonnen kun je direct inscannen via de mobiele app. Facturen kun je eenvoudig e-mailen of uploaden naar je eigen scanportaal en wij kunnen alles inzichtelijk maken met een persoonlijk dashboard. Als MKB- er bepaal je zelf wat je wel en niet wilt doen aan je eigen administratie.

Nog gemakkelijker is het natuurlijk als wij je gehele administratie voor een vast bedrag verzorgen zodat jij je op het ondernemen kan richten.

Snippey is een boekhoudkantoor voor ZZP-ers. Wij beschikken over meer dan 25 jaar ervaring in de accountancybranche. Mede hierdoor komen we altijd tot een geschikte en efficiënte oplossing voor een boekhouding die bij jou past. Ons doel is om ZZP-ers te ondersteunen op alle aspecten van de boekhouding en belastingen, zodat jij je kunt focussen op het ondernemen.

In elk pakket verzorgen wij de aangifte inkomstenbelasting en btw-aangifte. Voor het inscannen van je losse kassabonnen kan je de mobiele app gebruiken. Inkoopfacturen kan je mailen of uploaden in ons scanportaal. Vervolgens zorgt Snippey ervoor dat alles netjes en volgens de meest actuele belastingregels verwerkt wordt.

Verkoopfacturen maak je direct in onze software, dat scheelt jou werk en kosten en deze zitten vervolgens meteen in jouw administratie.

Op deze manier is je boekhouding altijd actueel.

Systo Professionals biedt een totaaloplossing op het gebied van detachering en financial outsourcing. Door ons onderzoekend op te stellen, te luisteren en kritische vragen te stellen, leveren wij de best mogelijke oplossing in de vraag naar tijdelijk personeel. Wij matchen op basis van kennis, competenties en cultuur waardoor er altijd een kwalitatieve en duurzame verbinding ontstaat.

Financial outsourcing

Verschillende ondernemingen besteden hun financieel administratieve werkzaamheden uit aan SYSTO. Wij zijn gespecialiseerd in het overnemen van de financiële administratie en het inzetten van financiële specialisten op financieel-administratief gebied, waar gewenst begeleid door een financiële mentor, een projectteam of stuurgroep. De motivatie varieert per klant, maar kan vaak gezocht worden in een combinatie van efficiëntieverbetering, flexibiliteit, kostenreductie en innovatie. Het geeft je de mogelijkheid om de zaken die niet bij de kernactiviteiten horen over te laten aan een partij voor wie dat wel geldt. Met onze detacheringsdienstverlening doen we eigenlijk hetzelfde, alleen komen onze mensen dan naar jou toe.

Salarisadministratie is een vak apart.

Om het vak goed uit te kunnen voeren moet je continu op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen vele branches. Alle wettelijke aanpassingen moeten op de letter worden toegepast en aangepast. Je hebt te maken met werkgevers en werknemers op verschillende niveaus en je hebt te maken met persoonlijke informatie die vertrouwelijk verwerkt moet worden, dus ook sociale vaardigheden zijn van groot belang.

Het grootste deel van de werkzaamheden wordt maandelijks of jaarlijks uitgevoerd, waardoor het vaak lastig is voor kleine en middelgrote administratiekantoren om deze werkzaamheden goed in te plannen en de kennis up-to-date te houden.

Overweeg daarom een gespecialiseerd salarisbureau dat je goed kan ondersteunen met specialisten op hun vakgebied, de juiste software voor een eenvoudige verwerking en aanvullende HR-diensten, zodat jouw personeelszaken altijd goed op orde zijn.